پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

سلاام

1394/1/16 16:43
نویسنده : parisa
837 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آبجی جونم . روزای عید خیلی زووووووووود تموم شد  ما از پنجم عید رفتیم گیلان و کنار فامیل جونیا روزای خوبی داشتیم ولی من ازونجایی ک یادم رفته بود دوربینو ببرم نتونستم اونجور ک باید لحظه هامونو ثبت کنم الان ک داشتم نگاه میکردم اصلا از شما عکس نگرفتم  ازونجایی هم ک بیشتر روزا با جوون ترا تنهایی میرفتیم گردش همراه من نبودی ... ولی قول میدم تو اولین فرصت ازت عکسای خوشگل بگیرم. روزای بهاریمون میگذره  هوا خیلی لطیفه و زندگی مثل روزای سابق در جریانه امیدوارم تموم روزای سال 94 پر از آرامش و لحظه های شاد باشه برای هممون . از احوال خودمم اگه بخوام برات بگم ک این روزا طعم دانشجویی رو دارم میچشم و ازشم راضیم امیدوارم همه چیز خوب پیش بره. اینم چن تا عکس از عید...

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

فرزانه
16 فروردین 94 16:46
سلام مامانی کوچولوی نازی داری میتونم از عکسای خوشگلش برات کلیپ درست کنم باقیمت خیلی ناچیز همش 10 تومن نمونه کار تو وبلاگم هس خوشحال میشم سربزنی دیدنش که ضرر نداره عزیزم اول سفارش بده بعد از تحویل گرفتن کار مبلغ رو واریز میکنی البته نمونه ای که گذاشتم برای اینکه حجمش کم بشه برای دانلود کیفیتش رو پایین آوردم 09187059389ارتباط با وایبر یا پیامک
عمه فروغ
16 فروردین 94 19:48
سلام نازنین جون خوشحالم که تعطیلات بهتون خوش گذشته ان شاا.. همیشه شاد و خوش باشید
parisa
پاسخ
ممنووووون گلم
حمید
17 فروردین 94 13:15
میگویم برو………. نه اینکه دوستت نداشته باشم! نه اینکه عاشقت نیستم! نه اینکه نمی خواهمت! میگویم برو……… چون وقتی خودت هستی و دلت جای دیگریست….. بودنت مشکلی را حل نمی کند! فقط دلتنگ ترم می کند…..!!!!
حمید
17 فروردین 94 13:16
سلام آبجی پریسا گل و مهربونم ظهر بخیر آبجی گلم آبجی گلم سال نو را به شما و خانواده گلتون تبریک میگویم هر چند دیر شده ولی برای شما و خانواده گلتون سال خوب وخوشی را آرزومندم از طرفم هستی جان را ببوسید خیلی ماهه آبجی گلم هفته خوبی برای شما و خانواده گلتون آرزومندم خنده برلبانت همیشه جاری آبجی گلم روز خوش آبجی گلم موفق وموید باشی آبجی گلم .............................................. بگذار بیاید... بگذار بیاید، از در ، دیوار، کنج و کلید، از هر طرف که می خواهد درد، درد است دلخوش مکن به وارونه خواندنش. تنها تویی و تنهاییت، تویی و بارانِ پشت ِ پنجره دوربین را بچرخان، کلید را لمس کن حرکت... زندگی آغاز می شود دیگر بار در شکوه ِ چشمانت، وجودِ پر مهرت ، و دست های تو، برای گشودن ِ درهایِ دردناک ِ جهان، کافی است. باور کن ... چونان همیشه، خدا را، صبورانه باور کن... ................................ خدایـــــــــــــا؛ بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم؛ بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم؛ بابت لحظات شادی که به یادت نبودم؛ بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم؛ بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم؛ مرا ببخش ...
parisa
پاسخ
سلام دوست خوبم سال نوی شمام مبارک مرسی از لطفتون
مينا مامان اميرعلي
17 فروردین 94 16:34
سلام دوست مهربون... سال نو مبارك
parisa
پاسخ
سلام گلم . مرسی سال نوی شمام مبارک
سوگند کوچولو
19 فروردین 94 11:28
ﺑـَﻌﻀـﯽ ﺍﺯ ﺁﺩﻣﺎ ﻋﯿﻦ ﺑـﺎﺭﻭﻥ ﻣـﯽ ﻣـﻮﻧﻦ ﺍﻭﻟﺶ ﮐـﻪ ﻣﯿﺎﻥ ﺑﻬﺖ ﻃﺮﺍﻭﺕ ﻣﯿﺪﻥ ﺷﺎﺩﯼ ﻣﯿﺪﻥ ﻭﻟﯽ ﺁﺧﺮﺵ … ﺯﻧﺪﮔﯿﺘﻮ ﺑﺎ ﮔِﻞ ﻭ ﺷﻞ ﯾﮑﯿﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻣﯿﺮﻥ ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺁﺩﻣﺎﯼ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺻﻔﺖ ﺑﺎﺵ ﺗﻮ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺍﻭﻧﻘﺪﺭ ﺧﺎﮐﯽ ﺑﺎﺷﯽ ﮐﻪ ﺁﺧﺮﺵ ﮔِﻞ ﺑﺸﯽ …!
parisa
پاسخ
سوگندکوچولو
20 فروردین 94 12:38
سلام ابجی پریسا گلم آبجی گلم پیشاپیش تولد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر را به مادر گلتون تبریک میگویم و برای شما و خانواده گلتون آرزوی سلامتی و سعادت دارم آبجی گلم آخر هفته خوبی برای شما آرزومندم بهم سر بزنید خوشحالم میکنید من با افتخار لینکتون کردم شماهم اگر دوست داشتید لینکم کنید روز خوش موفق باشید به من ببخش دوست داشتنم را ، محبوبم گاهی دنیا را چنان کوچک میکنم که فقط جای تو باشد و من ، که گیره ی رستگاری ما بندگی توست بندگی تو اجرت عاشقی ست محبوبم : وقتی با تو میگویم ، رودخانه ها در من میریزد دریای شور نام تو را میشنود ، شیرین میشود رودخانه ی زاینده رود راه خود را میرود سر سی و سه پل اسم تو را میشنود ، می ایستد ، باز میگردد محبوبم : باران ، بهار ، نوروز عیدی توست بهار چند قاشق طلا را در هاون خوب میکوبد آرد طلا را روی ابرهای بارن زای بهار میپاشد آنوقت این سر و آن سر سرزمینمان را رنگین کمانی به هم گره میزند .. ............... می خنــــدم! تظاهر به شادی می کنم! حرف میزنم مثل همه... اما... خیلی وقت است مرده ام! خیلی وقت است دلم می خواهد روزه ی سکوت بگیرم! دلم می خواهد ببارم...
parisa
پاسخ
ممنوووووووونمشمام لینک شدید
مامان فرنيا
26 فروردین 94 11:51
پس عيد را جداگانه خوش گذرانده ايد؟ميدونم هستي هم با بچه هاي كوچيك فاميل مشغول بوده و خوش گذرانده فقط عكسهاش نيست
parisa
پاسخ
بعله بعله