پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

یه پست جدید

1392/10/25 11:27
نویسنده : parisa
284 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم 16 دی 38 ماهه شدی. ولی چون نت قطع بود نتونستم به موقع آپ کنم. با یه کم تاخیر 38 ماهگیت مبارک عشقم . شنبه همین هفته هم رفتیم گیلان خونه خاله جون . کلی به فامیلا سر زدیم به شما خیلی خوش گذشت واسه منم خوب بود . اینم عکسای جدیدت گل نازمگل نازم در حال آرایش کردنزبانقرتی خانومچشمکاینم 2 تا عکس تو گیلان اولی خونه مامان بزرگ دومی خونه خاله پوران با پریاجوندوست دارم هستی منقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

شیما
25 دی 92 19:38
ای جوووووووووووووووووووووون دلمقربووون اون شکل ماااهت عزیزکم
parisa
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووووووووونم
فاطمه(مامان متین)
26 دی 92 16:44
عزیزم چه ژستهایی گرفته
parisa
پاسخ
مامان پریسا
27 دی 92 14:14
همیشه به گردش و تفریح عکسها هم خیلی ناز شدن .دست مامان درد نکنه
parisa
پاسخ
قربونت عزیزم. لطف داری
مامان امیرعلی
29 دی 92 8:37
سلام عزیزم... هستی جون ماهم دوست داریم عزیزم.... ایشالا همیشه به سفر وخوشی
parisa
پاسخ
مرسی خاله مهربوووووووووووونم
مامان آرلا
29 دی 92 19:02
ای جونه دلم چه جیگریه دخملت عزیزم
parisa
پاسخ
لطف داری گلم
الی مامان الینا
30 دی 92 20:40
ای جونممممم دخمل قرطی چه عکسای خوشگلییییییی خدا حفظش کنه
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه
نگار
3 بهمن 92 19:44
وای عزیز دلم قربونت بشم خیلی دوست دارم دلم برا صدات تنگ شده
parisa
پاسخ
من فدات شم نگار عزیزم