پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

یه کوچولو بافتنی

1392/10/29 15:20
نویسنده : parisa
210 بازدید
اشتراک گذاری

هستی جونم من زیاد تو بافتنی حرفی واسه گفتن ندارم البته هیچ وقتم جدی نرفتم دنبالش ولی در حد کلاه وشالگردن وچیزای کوچولو بلدم اینا رو برات بافتم عسلم امیدوارم الان که می بینیشون (تو هر سنی که هستی) خوشت بیاد به هر حال اولین بارم بود کلاه میبافتماوه البته شالگردنو قبلا بافته بودم حالا تصمیم دارم یکی دو رنگ دیگه کاموا بگیرم یه دس دیگم برات ببافم دیگه راه افتادما  نیشخنداین عکس کلی اینام تلای                                                                                                                                                                               اینم یک عددشال گردن صولتیقلب                                                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان آرلا
29 دی 92 15:22
وایییییییییییییییییی چه مامانه هنرمندی خیلی خوشمله عزیزم
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم چشمات قشنگ میبینه
الی مامان الینا
30 دی 92 20:39
مامان هنرمند و با سلیقه خیلی خوشگلن مبارکه هستی جون باشه
parisa
پاسخ
مرسی گلم لطف داری
شیما
30 دی 92 23:16
وااااااااااااااااااااااای چه خوووشگلمبااارک باشه
parisa
پاسخ
مرسی عزیـــــــــــــــــزم
مامان محمدمهدی
1 بهمن 92 16:27
خیلی نازن دست مامانی درد نکنه
parisa
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان روشا
8 بهمن 92 13:48
هستی خانم باید به داشتن این مامان هنرمند افتخار کنه
parisa
پاسخ
قربونت برم عزیزم
نگار
13 بهمن 92 0:48
وای دوسته خوشگلم تو انقد هنرمند بودیو من نمیدونستم؟
parisa
پاسخ
چیکار کنم دیگه؟ میخواستم ریا نشه