پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

چند تا اثر هنری

1392/11/2 16:07
نویسنده : parisa
250 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عروسک نازم . قربونت برم شما بعضی وقتا با من نقاشی میکشی. این دفعه گفتم چن تا عکس بگیرم از نقاشیات تا بزرگ شدی ببینی و کیف کنی  قلب                                                                                                                                                                                                                                                این اولین اثر هنری پرنسس کوچولو که در توصیفش گفت یه آدم کشیدم یه قایق با یه مرد که توش نشسته حالا اینا دقیقا کجان من نمی دونمنیشخنداینم اثر هنری بعدی عشقمه که طبق گفته ایشون وسطی خورشیده و2 تای دیگم کمد. در مورد بقیه هم توضیحی ندادچشمکواما نقاشی بعدی که منم یه کوچولو توش سهم دارم این صورتیه مثلا پاتریکهنیشخند اون پایینی هم کفشدوزک بقیه اش کار هستیهقربون دستای کوچولوت بشم ملوسکمماچاین کیتی خوشگلم من کشیدم وتقدیم میکنم به عشق نازم هستیراستی یه نمایشگاه هم از نقاشی های خودم و خودت درست کردم عزیزم که امیدوارم بپسندی اینم عکسشدوست دارم یه عالمه عشقمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان آرلا
2 بهمن 92 17:30
قربونه اون دستای کوچولت هستی جونم چه مامانه هنرمندی داری خانم طلا
parisa
پاسخ
قربون مهربونیات خاله جووووووونم لطف داری
مامان پریسا
3 بهمن 92 16:36
سلام دوستم خوبید؟ افرین به پیکاسو کوچولو... ولی من متوجه شدم نقاشی اولی چی بود میگم واسه نمایشگاه چرا خبر ندادید؟
parisa
پاسخ
سلام گلم ممنون. من خودمم متوجه نشدمیادم رفت عزیزم خبر بدم
مامان محمدمهدی
4 بهمن 92 14:29
افرین هستی جون ومامانی گلش
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان روژینا
5 بهمن 92 9:12
سلام عسلمچه دخمل ملوسکی راستی مامانی آدرس نمایشگاه کجاس ما هم بریم ببینیم؟میای با هم دوست شیمبرا تبادل لینک خبرم کن گلم
parisa
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفتآدرسش سکرته عزیزم بله چرا که نه؟ من لینکتون میکنم
مامانِ حنـــــــا
6 بهمن 92 13:21
اییییی جوووووووووووووونم نقاشی هاشو . جیگر طلای هنر مند . مامانش نقاشی شمام خیلی خوبه هااااااااااااااا
parisa
پاسخ
قربونت برم عزیزم چشمات قشنگ میبینه