پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

سال نو مبارک

1393/1/2 15:27
نویسنده : parisa
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی عزیزم قلبیه سلام به لطافت بهارقلب.چهارمین بهار زندگیت مبارک عزیز دلمهورا . به امید اینکه همیشه شاد باشی و لبخند بزنی مژهاومدم با یه عالمه عکسچشمک قبلش بگم که امسال چون من و داداش هر دو درس داریم جایی نمی ریم واسه مسافرت ایشالا تا اواخر عید که میریم گیلان.زبان بفرمایید ادامه مطلب...نیشخند

چند روز پیش که ما وسایل هفت سینو آماده میکردیم من یادم افتاد چند تا ظرف سفالی کوچولو دارم که پارسال توش واسه خودم یه مینی هفت سین درست کرده بودممژه . بــــــــــله همونطور که می بینی دادمشون به شما تا یه کم بازی کنی و یه هفت سین کوچولو داشته باشی البته بعدا یه سبزه هم برات گرفتیم که تو عکس نیستچشمکني ني شكلكهای gif عید پاک تخم مرغ 5سرمیز هفت سین
وبازم ماجرای فوت کردن شمعنیشخندمن وخواهر نازمماچبعد از سال تحویل هفت سینو بردم تو اتاق خودم این چن تا عکسو اگه بدونی با چه مشقتی ازت گرفتمکلافه موهاتو نگاه چه نا مرتبهزبان تقصیر من نیستا شما کلا واسه یه عکس گرفتن چن سال منو پیر میکنیابله یعنی همین که بتونم راضیت کنم که عکس بگیری باید خوشحال باشم دیگه موهات...یولواینم کوچولوی حافظ خون ماقلباین عکس هدیه دوست مهربونم آرلا جونه مرسی از دوست خوبم اینم به افتخار خودم نیشخنداینم به افتخار امسال که سال اسبهبه امید روزهای خوش برای همهقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان آرلا(نارین)
1 فروردین 93 0:11
پریسای گلم و هستی نازم سال نوتون مبارک سالی پر از شادی و موفقیت و رزق و روزی رو براتون آرزو میکنم . ایشاالله که همیشه شادو خوش حال باشین عکساهم خیلی خوشگلن به خصوص عکس دو نفرتون بوس واسه شما دوتا دسته گل
parisa
پاسخ
مرســـــــــی نارین جونم ایشالا برای شمام از هر نظر سال خوبی باشهممنون لطف داری عزیز دلمبوس واسه دوست مهربونم و نی نی نازش
مامان امیرعلی
1 فروردین 93 8:52
سلام عزیزم ... عیدتون مبارک خواهری ناناز ما.... ایشالا بهترین خدا رو بهتون بده وتندرستی ودلی شاد از آن شما باشه
parisa
پاسخ
سلام گلم ممنونم ایشالا برای شمام سال خوب و پر از شادی باشه
ارلا
1 فروردین 93 10:38
سلام پریسا جون وااااااااااااااااااای هستی چه خوشمله با این تیپ ماشاالله شما هم خوشملید سال نو مبارک اگه امکان داره از خودتون بیشتر بگین و بیشتر عکس بذارین پیش منم بیای گلم
parisa
پاسخ
سلام عزیزم مرسی چشات قشنگ میبینهسال نوی شمام مبارک امیدوارم موفق باشی عزیزم
ارلا
1 فروردین 93 11:21
هدیه سال نو
parisa
پاسخ
واااااااااااااااااااااااااای عزیزم مرسی چه سورپراز جالبی خیلی خوشحال شدممیذارم تو همون پست آخر
مامان دانیال-ویانا
2 فروردین 93 16:54
واااااااااااای سلام به خوشگل عسلای من الهی قربونتون برم عیدتون مبارک ایشالا همیشه سالم باشین چه عکسای قشنگی به به عکس 2نفره عااااااااااالی پریسای مهربون و خوشگلم ممنون بابت عیدی که بهمون دادی مررررررسی خیلی خوشحال شدم دوستت دارم یه دنیا ایشالا همیشه شاد باشین بوووووووووووووووووووووووووووس
parisa
پاسخ
سلام عزیز دلم مرسی قربونت برممنم دوست دارم هم تو هم فرشته های نازتو قابلی نداشت گلم بــــــــــــوس
مامان آوا
2 فروردین 93 23:51
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز پریسا جون و هستی عزیز سال نو مبارک انشااله سال 93 سال خیلی خوبی براتون باشه.
parisa
پاسخ
مرسی عزیز دلم ایشالا برای شما هم مبارک و سال خیلی خوبی باشه
نازی
3 فروردین 93 0:36
سلام عزیزم.خوبی.سال نو مبارک
parisa
پاسخ
سلام گلم . فدات مرسی.سال نو شمام مبارک
آتــریـسـا جـون
3 فروردین 93 17:17
وای چه عکسای نازی گرفتی عسیس دلم هستی جونم عیدت رو تبریک میگم امیدوارم سال خوبی رو با پریسا جون و بقیه اعضای خانواده داشته باشی
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم عید شمام مبارک گلم
آتــریـسـا جـون
3 فروردین 93 17:18
پیام نوروز این است ، دوست داشته باشید و زندگی کنید، زمان همیشه از آن شما نیست
parisa
پاسخ
مامان فرنيا
19 فروردین 93 13:57
سفره هفت سين خوشگلي درست كرديد دستتون در دنكنه
parisa
پاسخ
چشماتون خوشگل می بینه مرسی
مامان فرنيا
19 فروردین 93 13:57
چقدر فيافه دختري وقتي موهاشو مي بندين تغيير ميكنه
parisa
پاسخ