پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

سفر

1393/5/14 14:50
نویسنده : parisa
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم محبت. ببخشید دیر آپ میکنم چن روزی رفته بودیم گیلان بعدشم که اومدیم سرعت نت اونقدر پایین بود نشد آپ کنم . مسافرت کوتاهمون خیلی خیلی عالی بوووود . حسابی خوش گذروندیم با بچه های فامیل ... برام خاطره خوبی شد .راستی نتایج کنکورم اومد که رضایت بخش بود .  ازفردام انتخاب رشته  شروع میشه . آهان یه چیز دیگه امروز رفتم ثبت نام راهنمایی رانندگی از امروزم کلاسام شروع میشه هوووووورا جشنخیلی دوس دارم زودتر گواهی نامه بگیرم . هیچ تجربه ای تو رانندگی ندارم ولی حتما خیلی دلچسبهمتنظر ... به امید روزای خوووب کلی عکس خوجل موجل داریم چشمک         عاشق این عکستم        اینم رهام کوچولو که بعد 8 ماه اولین بار بود میدیدمش                                                 واینم کسری کوچولو         بوس

پسندها (14)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان فرنيا
15 مرداد 93 9:45
هميشه به سفر و گردش اينجور سفرهاي فاميلي خيلي خوش ميگذره
parisa
پاسخ
ممنون . بله خییییییلی
مامان فرنيا
15 مرداد 93 9:46
خيلي خوشحال شدم انشالله خبر قبوليت را اينجا بدي و يك كيك هم به مناسبتش بپزي
parisa
پاسخ
مرسی گلم ایشالا
مامان یاسنا
17 مرداد 93 21:09
parisa
پاسخ
ناهيد
17 مرداد 93 21:31
1- اين كه خيلي خوشكلي ٢- برام خيلي جالب بود كه يه نفر با چنين عشقي برا خواهرش وبلاگ درست كنه و براش خاطره بنويسه اميدوارم هميشه همين جور عاشقانه كنار هم باشين ٣- اميدوارم دانشگاه أون رشته اي كه دوست داري قبول شي
parisa
پاسخ
ممنونم عزیزم لطف داری مرســـــــــــی
مامان دلنیا
18 مرداد 93 9:25
عزیزم چقد نازی تو ماشالله
parisa
پاسخ
مرسی
مامان عسل 
18 مرداد 93 13:25
سلام دوست گلم چه عکسهای قشنگیییییییییییییییی چه وبلاگ قشنگییییییییییییییی
parisa
پاسخ
سلام گلم ممنووووووووووووووونم
هستی وداداشش هیربد
19 مرداد 93 0:25
چه قدهستی جون خشگله ماشالله مایه فامیل داریم خیلی شبیه هستی مرسی ب وبلاگمون سرزدین همیشه خوش باشین وبلاگتونم خیلی قشنگه
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارین
مامانیش
19 مرداد 93 20:21
parisa
پاسخ
مامان افسانه
20 مرداد 93 0:23
سلام عزیزم ماشاالله خیلی خوشگلی برای خودتو خواهر نازت اسفند دود کن ان شاالله رشته مورد علاقه ات قبول بشی
parisa
پاسخ
سلام گلم ممنون لطف دارین ایشالا
مامان آنیسا
20 مرداد 93 8:17
به به منم دلم دریا خواست - همیشه به شادی و سفر عزیزم خوشحال میشم لینگمون کنید و بهمون سر بزنید
parisa
پاسخ
ممنووووووون لینک شدین
fatima
22 مرداد 93 12:20
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... خودتم خیلی ماهی..... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
parisa
پاسخ
سلام عزیزم شما لطف داری ولی من خواهرش هستم چشم
مامانی- گل پسر مامانی
23 مرداد 93 15:39
ishala hamishe shad va salem bashid
parisa
پاسخ
ممنوووون
انیتا
23 مرداد 93 16:40
parisa
پاسخ
نیلوفر
6 آبان 93 12:52
دانشگاه چه رشته ای قبول شدی؟ تبریک میگم حسابی مطالعه کن! و خواهر خوشگلتو ببوووووووووس