پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

بدون عنوان

1392/8/30 19:23
نویسنده : parisa
200 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم میخوام یه کم از کارات بگم. اول اینکه عاشق تلویزیونی و تقریبا نصف روز داری کارتون میبینی (همه جور کارتون از جمله پلنگ صورتی ,باب اسفنجی ,تام وجری و...) بقیه روزم که در حال ورجه وورجه ای یا سه چرخه سواری میکنی بعضی وقتام که من حوصله داشته باشم با رنگ انگشتی با هم نقاشی می کشیم یا خمیر بازی و لگو بازی میکنیم .یه بازی هم تو کامپیوتر هست که شما دوسش داری و گاهی میشینی رو پام تا من بازی کنم وشما نگاه کنی. راستی عاشق حموم و آب بازی هستی.وقتی دارم سرتو میشورم اولین چیزی که میگی اینه: من اصن گگه نمیکنم (ترجمه : من اصلا گریه نمی کنم) قربونت برمدخملی و رنگ انگشتیاینجا داری با چاپستیک (به قول خودت چوبniniweblog.com) ماکارونی می خوری                                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

بیتا
30 آبان 92 21:55
سلام آدرینا جون، ممنون به وبلاگم سر زدی ، خدا دختر خوشگلتو برات حفظ کنه عزیزم ... منو هم دعا من ...
parisa
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
میترا(مامان ایلیا)
1 آذر 92 0:26
سلام مامان آدرینا.ماشالله خیلی دختر نازی داری. ممنون که به وبلاگم سر زدید
parisa
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین
مامان امیرعلی
1 آذر 92 11:32
سلام عزیزم ... خوبین؟ چه دخمل نانازی داری بخدا ... هزار ماشالله ... هوس کردم یه دخمل داشته باشمممم رنگای انگشتی هستی جون رو برم که چقده قشنگن
parisa
پاسخ
قربونت عزیزم . لطف داری
هستی مامان نازنین
1 آذر 92 11:58
مرسی که به وبلاگ ما سر زدین.ماشالا چه دختر نازی داری.ایشالا سالم و صالح باشه همیشه
parisa
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان امیرعلی
2 آذر 92 10:06
خاله جونم آپیدممممم
مامان امیرمهدی
2 آذر 92 13:14
ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی
parisa
پاسخ
صفورا مامان آوا
2 آذر 92 13:25
سلام عزیزم ممنونم که به ما سر زدین از آشناییتون خوشبختم دخترتون خییییییلی نازه خدا حفظش کنه
parisa
پاسخ
مرسی گلم منم همینطور
اکرم مامان رها
2 آذر 92 22:07
وای خدا جون یه وب پر از عکسای یه دخمل خوشگل خدا حفظش کنه
parisa
پاسخ
مرسی نظر لطفتونه
مامان امیرعلی
4 آذر 92 0:02
عزیزم آپم
اليناگلينا
6 آذر 92 16:53
نمي دونم تو هم ناراحت مي شي از كارتون نگاه كردن هستي جون . من كه خيلي دلم مي گيره مي بينم اينقدر داره كارتون مي بينه نگران مي شم.
parisa
پاسخ
آره منم همین طور م ولی سرگرمی اصلیش تو خونه همینه متاسفانه