پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

عسلم تو نمک آبرود

1392/12/3 11:12
نویسنده : parisa
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نــــــــــــــازم.قلب یه چند روزی بود مامانبزرگ پیشمون بود دیروز هم خاله ستاره اینا اومدن خونمون. مژه امروز با هم رفتیم نمک آبرود. به شمام طبق معمول خیلی خوش گذشت لبخنداینم چن تا عکس .راستی خاله جون یه کادوی خوشمل واست خریده که عکسشومیذارم.بــــــــــــوس ماچ                                                                                                                                                                                                                                                                              اینجا سورتمه سوارشدیماینم هدیه خاله ستاره
واینم نمای داخلشنیشخند

 مرسی خاله مهربونماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مهدا
2 اسفند 92 18:17
عزیزم من لینکت کردم شماهم منو لینک کن .....بهم سر بزن
parisa
پاسخ
عزیزم آدرستو بذار تا بهت سر بزنم
مامان امیرعلی
2 اسفند 92 21:52
این خانم خوشگله ، هستی جونه.... خیلی نانازین بخداااااااااااااااااااااااااا.... هزار ماشالله.... خاله بروزیمممممممممممممممممم
parisa
پاسخ
مرسی گلم چشمات خوشگل میبینه
مامان دانیال- ویانا
3 اسفند 92 9:11
قربونت برم عسل خاله ایشالا همیشه به گردش و شادی و خوش گذرونی قربون اون صورت ماهت برم هزار ماشالا دست خاله جونت هم درد نکنه بابت هدیش خیلی زیباست
parisa
پاسخ
مرسی خاله جونم خدا نکنه خاله جون
آتــریـسـا جـون
3 اسفند 92 13:08
امیدوارم همیشه خوش باشی هستی جون خوشبحالت خاله ی من که برام از این چیزا نخرید
parisa
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان آوا
3 اسفند 92 13:35
ماشااله هستی خوشگلم چقدر ناز شدی با اون ژستای بامزت عسلم
parisa
پاسخ
مرسی خاله خوبم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
3 اسفند 92 15:36
همیشه شاد باشی و خوش عزیزم... هدیه ات هم خیلی قشنگه ..مثل خودت که گلی ..مبارکت باشه هستی کوچولو
parisa
پاسخ
مرسی خاله جون
افسانه(مامان فاطمه)
3 اسفند 92 16:31
چه هدیه خوشملی مبارک باشه خانمی
parisa
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان آرلا
3 اسفند 92 17:34
فدات بشم من عسل خانم همیشه شاد باشی نازنینم
parisa
پاسخ
خدانکنه خاله جونم مرســـــــــــــــــــــــــی
مامان بهاره مامان امیرمحمد
6 اسفند 92 13:12
به به چه دخمل قشنگی چقدر بزرگ شده ماشاءا.. وای چه اسباب بازی هیجان انگیز و خوشگلی مثل خودت چقدر حس خوبی بهم دست داد یاد بچگی خودم افتادم چقدر اسباب بازی هامو دوستداشتم چه روزهای قشنگی دارن بچه ها که نمی دونند دست خاله ستاره درد نکنه چه با سلیقه من که دخمل ندارم از این اسباب بازیها براش بخرم شما همش پز بدید موهای دخملتون خرگوشی می بندید من هم که دلم آب میشه از دور براش اسپند براش دود کنید حتما 1000 بوس
parisa
پاسخ
مرســـــــــــــــی عزیز دلم. لطف داریآره عزیزم یاد بچگی ها به خیر]امیر محمد جونمو ببوس[گل
علی
1 فروردین 93 10:56
وب نازی دارید حیف نیست تو وبتون شکلک نمیذارید وب من پراز شکلکه خوشحال میشم بیای پیشم
parisa
پاسخ
مرسی اتفاقا من شکلک خیلی دوس دارم استفادم میکنم ولی چشم به وبتون سر میزنم