پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

واسه دوستای گلم

1392/12/7 18:04
نویسنده : parisa
248 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای گلم بخونن: سلام به همه دوستای مهربونم قلبخیلی وقت بود میخواستم یه موضوعی رو بگم ولی هی تو دو دلی بودم. من پریسا(آدرینا اسم کاربریمه تو اینترنت) مامان هستی نیستم بلکه خواهرشم. 19 سالمه وحدود16 سال از هستی بزرگترم یه داداش 18 سالم دارم. از وقتی واسه هستی وب ساختم همه فک میکنن من مامانشم. خواستم تو این پست این ابهامو برطرف کنم البته من و هستی رابطه خیلی نزدیک وخوبی داریم ولی به هر حال چیزی که اینجا مینویسم احساسات خواهرانمهقلب. از اینکه اینجا با مامانای زیادی آشنا شدم وکلی تجربه جورواجور به دست آوردم خوشحالم . دوستون دارم بـــــــوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مهدا
7 اسفند 92 17:24
هیچ مسعله ای نداره که شما خواهر هستی هستی این نشانه علاقه شما به خواهر گلت خواهر هر چه قدر هم که فاصله سنی داشته باشی بهترین کسی که بعد ها در زندگی شخصی خودت میخوره
parisa
پاسخ
بله کاملا موافقم. راستش قبل از تولد هستی هیچ وقت فکر نمیکردم خواهر داشتن اینقدر خوب ودلنشین باشه
مامان آرلا
7 اسفند 92 17:34
عزیزم وقتی پستتو خوندم جا خوردم این همه احساس پاک و قشنگ دل نوشته های یه خواهر مهربون بود خوش به حال هستی جون به خاطره داشتن چنین خواهره مهربون و با احساسی قطعا در آینده مادر فوق العاده ای خواهی شد عزیزم براتون بهترین ها رو آرزو میکنم
parisa
پاسخ
قربونت برم دوست گلم که این همه لطف داری بهم. منم واسه شما وفرشته کوچولوت بهترین ها رو آرزو میکنم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
7 اسفند 92 23:41
ای وروجکککککک...افرین به تو خواهر گل و با احساس...واقعا نوشته هات یه جوریه که ادم فکر میکنه از زبون یه مادر نوشته شده.. و خوش به حال هستی به خاطر داشتن این خواهر با محبت...ایشالا که سالیان سال رابطه تون همینجور گرم و صمیمی و پر از مهر خواهرانه باشه بوس برای هستی و خواهر گلش
parisa
پاسخ
ممنــــــــــــونم عزیزم . لطف دارین
آتــریـسـا جـون
8 اسفند 92 16:07
ای جان چه خواهر خوبی آره منم کلی تجربه های جورواجور از مامانای مهربون بدست آوردم
parisa
پاسخ
میـــــــــــــسی
نی نی شیطون
9 اسفند 92 11:10
به به چه خواهر مهربونی
parisa
پاسخ
مرسي گلم
مامان پریسا
9 اسفند 92 11:45
به به پس یه پریسا خانم دیگه افرین به این ابجی گلللللللللل
parisa
پاسخ
بله ولی آدرینا بهتر تو ذهن میمونهممنون
مامان آوا
9 اسفند 92 15:46
ای شیطون نوشته هات بیشتر به نوشته های یه مادر شبیه. آفرین خواهر مهربون
parisa
پاسخ
مرسي
مامان فرنيا
10 اسفند 92 11:54
خيلي خوبه هستي يك خواهر خوب داره كه خاطراتش را براش يادگاري نگه ميداره
parisa
پاسخ
مامان فرنيا
10 اسفند 92 11:55
احساساتت را خيلي قشنگ مينويسي
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 اسفند 92 15:36
خصوصی دارید عزیزم
parisa
پاسخ
مرسی از کامنت قشنگتون
مامان روژینا
11 اسفند 92 12:23
خوش به حال هستی جون با داشتن چنین آبجی مهربونی
parisa
پاسخ
مرسی دوست خوبم
غزل (مامان هستي)
12 اسفند 92 15:11
عزيزم خيلي هم خوبه كه شما اينقدر خواهرتو دوست داري منم يه خواهر دارم كه همين قدر دوتش دارم هميشه هم بهش ميگم من برات مادري كردم هستي نازم خدا حفظ كنه عزيزم چقدر ناز و خانومه
parisa
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
مامان دانیال-ویانا
14 اسفند 92 12:59
عزیییییییییییییزم قربونت برم شکه شدم مطمئن باش هستی جونی بهت افتخار میکنه پریسا جونممنم از داداشم 11سال بزرگترم و خیلی باهام راحته و خیلی دوستش میدارم ایشالا خدا حفظتون کنه
parisa
پاسخ
ممنون عزیزم . آخی نــــــازی پس شما داداشی داری چه خوب مرسی گلم فدات شم
مریم مامان آرمیتا
14 اسفند 92 15:20
ایییییی بلاولی خوش به حال هستی که خواهر مهربونی مثل شما داره بزرگتر که بشه قدر خواهرشو بیشتر میدونه حتما ازت تشکر میکنه
parisa
پاسخ
لطف داری عزیزم ممنون
مریم
16 اسفند 92 22:33
ایییییییییییییییییی جوووووووووووووووووونم . چ عالی . پریسا منم یه داداش دارم ک 18 سال ازش بزرگترم . خیلی باحاله . آدم حس مادر بودن بهش دس میده دوستتون دارم و رمز لفدا
parisa
پاسخ
واااااااااااااای چه جالب پس شمام تجربه داری مریم جوون .آره عزیزم خیلی خوبه مام دوست داریم گلم رمزم چشم الان میفرستم