پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

دایناسور

1392/12/15 13:09
نویسنده : parisa
279 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی جونم. عسلم یه چند وقتیه که عاشق کارتون عصر یخبندان شدینیشخند مخصوصا پارت سومش که توش دایناسورام هستن.مژه بابایی هم تصمیم گرفت برات دایناسور بخره  اینم  عکسشون من که کلا از اینکه زیاد به اینجور چیزا تمایل داری خوشم نمیاد چشمکهمش دوس دارم دخترونه باشی ولطیففرشته ولی خودت انگار زیاد دوس نداریزبان . به هر حال بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مهنوش مامان ماهان ولیانا
16 اسفند 92 0:09
از اینا که من هم میترسم ... افرین به این هستی خانوم شجاع بابا
parisa
پاسخ
آره والا منم نمیدونم چرا به این چیزا علاقه داره
نگار
16 اسفند 92 14:40
هستیه من تکه
parisa
پاسخ
مامان اهورا
16 اسفند 92 18:14
ای شیطون چطور نمیترسی از اینا
parisa
پاسخ
من هستی شجاعم دیگه عاشق گودزیلا
مامان فرنيا
18 اسفند 92 11:36
ان سبزه خوشگله من هم فرنيا را بردم براش دايناسور بخرم ولي يكي انتخاب كرد كه خيلي قيافه دايناسور نداره يعني اصلا ترسناك نيست ميگه دايناسور بايد مهربون باشه
parisa
پاسخ
جالبه هستی به اینا میگه مهربون آخه تو رو خدا این مهربونه