پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

چند تا عیدی

1393/1/4 15:56
نویسنده : parisa
379 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام , همگی سلام , ای زندگی سلام ,ای زندگی سلـــــــــــــــــــــــــــــــامقلبچطوری عزیزم؟ امروزم اومدم با کلی عکسلبخند دیشب شام خاله ستاره اینا اومدن خونمون . چون قراره برن گرگان امروز صبحم رفتن. کلی دیشب شیطونی کردی خیلی خوش گذروندی ناقلا.مژه خاله اینام زحمت کشیده بودن برات یه عیدی خوشگل خریدن قلب(یه عروسک  baby born) که همون دیشب که گفتم براش یه اسم انتخاب کن ,اسمشو گذاشتی هلوزبان( در تاثیر پذیری از پارت سوم کارتون عصر یخبنداننیشخند) خلاصه با هلو بازی کردیم و من چند تا عکسم گرفتم یادگاری بمونه . خاله سارا( دختر خاله مامان)هم زحمت کشیده  چند تا پیراهن ناز برات دوخته که خاله ستاره دیشب آوردشون .قلب دست همگی درد نکنهماچ لطفا بفرمایید ادامه مطلب...

اینم هلو (که البته دلم میخواست آکبند ازش عکس بگیرم که شما نذاشتی و همون اول همه قسمتاشو جدا کردینیشخند)
اصلا از سرلاکی که مخصوصش بود خوشت نیومد واسه همین به هلو آب دادیم بخورهنیشخندهلو در حال آب خوردنخندهبلــــــــــــــه بدون شرحنیشخندیه چند وقتی بود هوس نوزاد کرده بودم از موقعیت استفاده کردم قهقههاینم هستی که یه مامان مهربونه واسه هلوقلبواما... لباسای خوشگلت       مبارکت باشه عسلم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ارلا
4 فروردین 93 17:00
parisa
پاسخ
نازی
5 فروردین 93 7:30
سلام پریسا جون خوبی؟چنتا عکسم از خودت میذاشتی
parisa
پاسخ
سلام گلم. مرسی باشه دفعه دیگه
مامان محمدمهدی
5 فروردین 93 16:18
سلام عزیزم عید مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشین
parisa
پاسخ
سلام گلم مرسی همچنین برای شما
haniye AND donya
5 فروردین 93 19:25
سلام پریسا جون خیلی خواهر نانازی داری:o من نه خواهر دارم نه برادر لینکت کردم
parisa
پاسخ
سلام عزیزم مرسی گلمناراحت نباش تک فرزندی هم خوبی های خودشو داره من خودم عاشق تک فرزندی اممنم لینکت کردم گلم
مهنوش مامان ماهان ولیانا
5 فروردین 93 21:55
سال نو مبارککککککککککک...ایشالا سال خوبی باشه برای خواهران خوجل...خوبه پریسا جون..تمرین کن رو هلو برای اینده به دردت میخوره لباسات هم مبارکت باشه هستی کوچولو بوووس برای هستی گلی
parisa
پاسخ
سلام مرسی عزیزم همچنین برای شماآره تمرین میکنمممنون بـــــــوس برای ماهان و لیانای عزیزم
haniye AND donya
6 فروردین 93 16:21
پریسا جون....با اسم ادرینا تو واسم نظر گذاشتی؟
parisa
پاسخ
آره گلم این اسم کاربریمه از این به بعدم کامنتامو با این اسم میبینی
مامان آنیل
6 فروردین 93 19:44
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم
نینالی
17 فروردین 93 13:46
خصوصی یادم رفت
parisa
پاسخ
هی وااااای من
مامان فرنيا
19 فروردین 93 14:00
واي عكس هستي وقتي مامان شده و اسه عروسكش چقدر نازه
parisa
پاسخ
فدات گلم
مامان فرنيا
19 فروردین 93 14:01
دسته همه بابت هديه هاي قشنگشون درد نكنه بخصوص لباسهاي زيبا
parisa
پاسخ
مرسی که همه عکسا رو با دقت و حوصله می بینید