پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

حجامت + پارک

1393/1/7 14:42
نویسنده : parisa
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم . {#emotions_dlg.e46}روزای بهاریمون داره میگذره {#emotions_dlg.e1}.هوا خیلی لطیف و دلچسبه و زندگی هم در جریانه .{#emotions_dlg.e37} من که دارم سعی می کنم خوش بگذرونم که بعدا غصه نخورم امیدوارم تو هم همینطور باشی.{#emotions_dlg.e19} امروز رفتم حجامت کردم {#emotions_dlg.e37}. خیلی خیلی خوبه به همه توصیه میکنم که انجام بدن چون خیلی مفیده و علاوه بر اینکه از خیلی بیماری ها پیشگیری میکنه کلی از دردای جسمی هم کم میکنه .{#emotions_dlg.e21} من خودم همیشه از درد شونه هام می نالیدم  ولی 6 ماه پیش که اولین بار رفتم حجامت خیلی بهتر شدم  البته کامل برطرف نشد واسه همینم دوباره رفتم. ولی خب حجامت کردن حتما نباید علت خاصی داشته باشه کلا واسه سلامتی خوبه و سن و سال خاصی هم نداره . حالا بد نیست یه کم از فوایدشم بگم البته خیلی کوتاه چون خیلی زیــــــــــــــــــاده برای درمان سر درد های عصبی و میگرن, فشار خون و رفع غلظت خون ,جوش و لکه های صورت,ریزش مو و شوره سر,آلرژی و حساسیت,نازایی و بیماری های تناسلی,عفونت ها و بیماری های زنانه, ناراحتی های عادت ماهیانه خانوما ,سنگ کلیه و کسیه صفرا و یه عالمه بیماری و مشکل دیگه ... که البته واسه هر کدوم یه ناحیه خاصی رو حجامت می کنن یعنی در واقع من به طور کلی نوشتم ولی معمولا حجامت بین دو کتف انجام میشه(همین که من امروز انجام دادم) که فواید خاص این ناحیه شامل:تصفیه خون,درمان آکنه و جوش , میگرن وسردرد های مزمن و... امیدوارم این اطلاعات خیلی نا چیز به دردت بخوره ...{#emotions_dlg.e11} دیروز با مامانی رفتی پارک و کلی بازی کردی دوستم پیدا کردی طبق معمول{#emotions_dlg.e37} ...اینم چند تا عکس{#emotions_dlg.e38}

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

haniye AND donya
7 فروردین 93 16:01
سلام وای هستی چقدر ملــوســـهـ)) بله حتـــــــــــــــــــما رمز توی خصوصی من از حجامت خیلی میترسم
parisa
پاسخ
مرسی گلم نترس اصلا ترس نداره
سنیا
7 فروردین 93 18:45
دنیــــای کودکانه با سنیـــا قالب وبلاگ سفارشی و رایگان سنیا
parisa
پاسخ
haniye AND donya
7 فروردین 93 19:00
دیــــــدم چقدر خوشملی هستی اصلا شبیه تو نشده
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم . چرا هستی شبیه بچگی هام هست
مامان عرفان
14 فروردین 93 18:48
عزیزم چه خوشگلی شما. چه پارک قشنگیه؟ کدوم شهری خاله سی؟ سال نوی شما مبارک
parisa
پاسخ
سلام عزيزم سال نو شمام مبارک،مرسي عزيزم
مامان فرنيا
19 فروردین 93 14:03
اخ حون پارك
parisa
پاسخ