پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

گردش صبحگاهی

1393/1/9 15:31
نویسنده : parisa
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک خونمون زبانامروز صبح رفتیم 3 تایی (من وشما و مامان) بیرون یه کم دور بزنیم. کلی شیطونی کردی نیشخند. مخصوصا توی پارک . اصلا حرف گوش نمی کردی سبز. هر چی هم مامان میگفت دیگه بسه باید برگردیم خونه قبول نمی کردی . هیچی دیگه من از شیوه خودم استفاده کردمچشمک وقتی رو تاب بودی بهت گفتم . هستی ببین وقتی مامان میگه باید بریم و تو میگی نه ممکنه یه کم بیشتر بمونیم و بازی کنی ولی  دفعه بعد که بخوایم بیایم پارک مامان نمیارتمون و میگه هستی که به حرفم گوش نمیده . باورت میشه تا اینو گفتم با همون لحن بامزت گفتی قبول می کنممژه بعدشم بی هیجچ حرف دیگه ای اومدیم خونه کلی عکس خوجلم گرفتیم.قلب آها راستی چند تا حاجی فیروز و هفت سین اونجا چیده بودن که شما نمیدونم چرا ولی می ترسیدی حتی نزدیکشون بشیچشمک  ولی وقتی دیدی من رفتم کنارشون آروم و با احتیاط نزدیک شدی و اولش همش به من چسبیده بودی ولی کم کم ترست ریخت .تشویق در کل صبح دل انگیزی بود یه کمم من و مامی خرید کردیم. خب حالا میرسیم به عکسا  کجا؟ ادامه مطلب...لبخند                                                                                                            

 این اولش که میخواستیم بریم بیرونهستی فسقلی بستنی میخوره خوشمزه(تو بانک بودیم)
اینم حاجی فیروزایی که گفتم مژهودر نمایی نزدیکترمژهبلاخره ترسو کنار گذاشتی و رفتی پیش حاجینیشخندو آکروجت سواری من و توچشمکاینم باغچه حیاط خونهزبان

هر روز زندگیت بهاری باشه عزیزم تــــــــــــــا بعد بـــــــــــــوسماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

آتــریـسـا جـون
9 فروردین 93 17:39
همیشه به تفریح و گردش آفرین به هستی خانم که انقدر دختر خوب و حرف گوش کنیه
parisa
پاسخ
مرسی گلم .البته همیشه هم اینقدر حرف گوش کن نیست
مامان دیبا
11 فروردین 93 12:09
چه گل های ناااااااااااااازی . همیشه به شادی و تفریح عزیزم رمز رو خصوصی فرستادم
parisa
پاسخ
مرسي عزيزم ممنون به خاطر رمز
ملیکا
12 فروردین 93 12:41
سلام خوشحال می شوم از وبلاگ من و خواهرم بازدید کنید.
parisa
پاسخ
سلام عزيزم باشه حتما
مامان نیلوفر
16 فروردین 93 16:34
عکس هاتون بازم مثل همیشه قشنگ اند خانوم خوش گلا
parisa
پاسخ
فدات شم ممنون
مامان دانیال-ویانا
17 فروردین 93 16:53
ای جان چه روش باحالی استفاده کردی آفرین ایشالا وقتی خودت صاحب نی نی بشی دیگه همه چیز بلدی پریسا جونم بوس واسه دوتا خواهر ناز و البته مامان مهربونشون
parisa
پاسخ
قربونت برم عزیزم بــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
ساینا مامان آریان نهال نیوشا
22 فروردین 93 9:46
سلام دخترت خوشگله از طرف من ببوسش
parisa
پاسخ