پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

روز مادر مبارک

1393/2/1 15:59
نویسنده : parisa
540 بازدید
اشتراک گذاری

هستی گلم سلام . خوبی عشقکم؟ من اومدم با یه روز تاخیر روز مادرو تبریک بگم و از خدای خوبم تشکر کنم بابت اینکه یه مامان مهربون بهمون داده . خدا جونم بزرگترین هدیه ای که بهم دادی مادرمه که به خاطر حضورش همیشه شکرگزارتمقلب . به همه مامانای مهربون این روزو شادباش میگم و امیدوارم بهترین لحظه ها رو کنار عزیزانشون داشته باشن. مام به مناسبت روز مادر یه جشن کوچولوی خونوادگی گرفتیم و حاصلش شد چند تا عکس که برات میذارم بـــــــــــــــــــوسماچبقیه تو ادامه مطلب...

اینم کشک بادمجون مامان پزخوشمزهویه هدیه از طرف بابایی بای بای

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان مهدیه
1 اردیبهشت 93 15:59
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنازنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ماا بیاین و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
parisa
پاسخ
سلام گلم چشم میام
مامان صفورا
2 اردیبهشت 93 0:58
سلام پریسا جوووون خوشحالم از آشنایت، الان ی دوست مجرد خوب هم پیدا کردم
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم منم همینطور
مامان فرخنده
2 اردیبهشت 93 7:36
عزيزززززززززم روز تو هم مبارك باشه چون تو هم مثل يه مادر براي هستي جون ميموني كادو مامانت هم مبارك باشه به شادي استفاده كنه توي اون ظرفها شام جشن قبول شدنت به داشگاه را بگيره
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا
مامان دانیال-ویانا
2 اردیبهشت 93 14:40
سلام گلم روز مادر رو به مامان گلتون و شما دوتا جیگرای خودم که قراره در آینده مامان بشین تبریک میگم ایشالا همیشه شاد باشین به به چه عکسای خوشگل و خوشمزه ای قربون هستیه نازم برم به به کیک و کشک بادمجونم عااااااااااالی دست بابیی هم درد نکنه
parisa
پاسخ
سلام عزیزمفدای تو مامان مهربون بر شمام مبارکمرسی عزیزم از محبتت
مامان فرنيا
2 اردیبهشت 93 15:28
دست بابايي درد نكنه بخاطر هديه زيباشون
parisa
پاسخ
ممنون
مامان فرنيا
2 اردیبهشت 93 15:28
واي من اينقدر كشك بادمجان دوست دارم كاش مهمانتان بودم ميدونم دست پخت مامانها هميشه عاليه
parisa
پاسخ
ای جونم جاتون خالی عزیزم آره واقعا من که عاشق دستپخت مامانمم
♥نسرین مامان هلیا و دانیال♥
2 اردیبهشت 93 15:52
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
parisa
پاسخ
روز شمام مبارک گلم
علی
2 اردیبهشت 93 22:38
سلام چه وب نازی داری چه کوچولوی نازی داری حیف نیست تو وبتون شکلک متحرک زیاد نمیذارین وب من با شکلک های زیبا وناز هر روز بروز میشه خوشحال میشم به وبم بیایی واز وبم دیدن کنید از شکلکای ناز استفاده کنید من تو دنیایی زیبا شکلکام منتظرم بیایی
parisa
پاسخ
سلام دوست خوبم مرسی لطف دارین. چشم حتما میام
ارلا...
2 اردیبهشت 93 22:38
اااااااااااااااااااااااااااااااااای جون هستی خانوم
parisa
پاسخ
نارین
3 اردیبهشت 93 19:30
عزیزم قبلیو تایید نکن
parisa
پاسخ
باشه عشقم
نارین
3 اردیبهشت 93 21:37
سلام پریسای گلم دوست خوشگلم اول که ایشاالله مامان گلت هزار ساله باشه عزیزم دوم ایشاالله یه روزی خودت مامان بشی و در آخرم خیلی ممنونم که به فکرم بودی عزیزم دوستت دارمهستیم هروز خوشگل تر میشه
parisa
پاسخ
سلام عزیز دلممرسی گلم از محبتتمنم دوست دارم دوست خوبم فدات شم چشمات خوشگل می بینه
نگار
3 اردیبهشت 93 21:47
سلام پریسای گلم جونم هستیو عروسک دوستتون دارم گلای من
parisa
پاسخ
سلام نگار جونم ما هم دوست داریم عزیــــــــــــــزم فدای تو
ارلا
3 اردیبهشت 93 23:22
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند معنی کور شدن را گره ها می فهمند سخت بالا بروی ، ساده بیایی پایین قصه تلخ مرا سُرسُره ها می فهمند یک نگاهت به من آموخت که در حرف زدن چشم ها بیشتر از حنجره ها می فهمند آنچه از رفتنت آمد به سرم را فردا مردم از خواندن این تذکره ها می فهمند نه نفهمید کسی منزلت شمس مرا قرن ها بعد در آن کنگره ها می فهمند
parisa
پاسخ
الینا گلینا
4 اردیبهشت 93 7:11
برای مامان مهربونت
parisa
پاسخ
مرسی
مامانی ویانا
5 اردیبهشت 93 16:25
روز مادر مبارک اینم بوس برای هستی ناز و خوشگل
parisa
پاسخ
مرسی اینم برای شما
یاسمین
5 اردیبهشت 93 21:30
سلام چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه عزیزم
parisa
پاسخ
سلام ممنون
مامان پریسا
6 اردیبهشت 93 10:42
سلام خوبی پریسا خانم؟ روز مادر رو به مامان مهربون تبریک بگید. وای چه کیکی
parisa
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از محبتتون
مامان زری
10 اردیبهشت 93 20:06
به به خوشبحالتون خانمی حسابی خوش به حالتون شده ها روزتون مبارک
parisa
پاسخ