پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

خواهرم

1393/2/7 19:54
نویسنده : parisa
293 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خواهر دوست داشتنی من .قلب ببخشید اگه یه کم دیر به دیر آپ می کنم. عزیزم چند روزیه مامانبزرگ اومده پیشمون .مژه هستی جونم این روزا علاقتو به همه مخصوصا من خیلی واضح نشون میدی مثلا اگه از چیزی ناراحت میشم یا گریه میکنم(ادای گریه) میگی اگه تو گریه کنی منم گریه ام میگیره هاچشمک.یا اینکه میگم میخوام برم دانشگاه  چند وقت دیگه,میگی اگه رفتی زود برگرد. یعنی کلا اگه بفهمی که قراره چند روزی منو نبینی میزنی زیر گریه گریه. دوست دارم عزیز دلم .امیدوارم تو هم همیشه منو دوس داشته باشی و محرم اسرارت باشم و شریک دلتنگی هاتدل شکسته.هرچند خدا کنه هیچ وقت دلتنگ نباشی اما خب هرکسی بعضی وقتا نیاز داره بایکی درد دل کنه و یه سنگ صبور میخواد دلم میخواد بدونی که همیشه میتونی روی من حساب کنیبغل. می بـــــــــــــــــــوسمت قلبماچ

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مهنوش
9 اردیبهشت 93 18:03
خوش به حال هستی کوچولو که خواهرش انقدر مهلبونه و هواشو داره...بووووووس برای خواهرای خوشگل
parisa
پاسخ
مامان دانیال-ویانا
10 اردیبهشت 93 23:40
عزیزم ایشالا همیشه در کنار هم خوب و خوش باشین قربون اون دل مهربون هستیم برم من
parisa
پاسخ
مرسی عزیز دلمخدا نکنه
نارین
11 اردیبهشت 93 16:24
عزیزم قربون خواهرای مهربون بشم من
parisa
پاسخ
خدا نکنه عشقم
مامان نیلو
15 اردیبهشت 93 19:40
چقدر خووووووب بی اندازه دوست داشتنی هستی!!!!
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان فرنيا
22 اردیبهشت 93 10:54
واي چقدر احساس قشنگيه يك خواهر خوب و بزرگتر بتونه تكيه گاه و محرم اسرار خواهر كوچيكترش باشه
parisa
پاسخ