پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

این روزا

1393/4/20 0:54
نویسنده : parisa
296 بازدید
اشتراک گذاری

هستی جونم این روزا از بس هوا گرمه بیشتر روز تو خونه ایمچشمک یعنی من که کلا تو خونم خندونکولی فردا شب قراره با نگار اینا بریم بیرون اگه مامان بیاد تو رم میبریم اگه نه تنها میرم.زیبا هرچند از الان میگی منم میام. آها راستی امروز واسه سرگرمی یه کیک خیلی کوشولو پختم تو هم از خدا خواسته تا گفتم بیا برات شمع بذارم قبول کردی خندونکاینم دو سه تا عکس خوجملت بوووووس تا بعد عزیزمبوس

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

آجیده
20 تیر 93 8:17
پریسا هم با خودت ببر بچه گناه داره خواهش می کنم از وبلاگ من بازدید کنید و اگر قابل دونستید لینکم کنید. من هنرهای دستی خودم را در وبلاگم می گذارم. متشکرم
parisa
پاسخ
] چشم
مامان فرنيا
21 تیر 93 10:24
افرين بر خانم هنرمند حالا خوبه شما از گرما توي خانه اي يك هنري از خودت نشان ميدي من كه ديگه كلافه شدم بعد از امدن از سركار از گرما و تشنگي ديگه هيچ كار ي نمي تونم انجام بدم همش ميگم امروز يك كيك ميپزم اما اين فردا هنوز نيامده
parisa
پاسخ
مرسی عزیزم خب شما حق داری بعد از کار بیرون دیگه واقعا خسته میشین منم هنرام واسه اینه که بیکارم فعلا
محمد کیانی
23 شهریور 93 13:13
kheyle aks mizary valy akshal nadary lotfan mano linkamkon