پرنسس کوچولوی ما هستیپرنسس کوچولوی ما هستی، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

هستی پرنسس زیبا

یه شب خوووووب

1393/4/21 2:20
نویسنده : parisa
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک کوشولوی خونهبغل.امشب من و شما و مامی با نگار ومامانش رفتیم کنار دریا .زیبا خیلی بهمون خوش گذشت شمام طبق معمول بازی وشیطنت و خرابکاری میکردی البته دوست هم پیدا کردی چشمکنمیذاشتی ازت عکس بگیرم ولی وقتی گفتم اجازه میدم ازمون عکس بگیری قبول کردی . یعنی اول خودت از من و نگار عکس گرفتی بعد اومدی نشستی پیشمون که با هم عکس بگیریمخندونک اما فیگورات تماشاییه .خنده از اونجاییم که ماکارونی رو به روش خودت خورده بودی همه صورتت روغنیه خخخخ. اینم چن تا عکس از امشب             اینم دوستت بنیامین که بهش ماکارونی میدادی بعد به شکل خوردنش میخندیدی           به هر حال کنار دریا مزش به کثیف کاریشه دیگهخندونک تا بعد...بای بای

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فرنيا
21 تیر 93 10:27
خوش بحالتون بدجوري هوس دريا دارم اما ..... خيلي عكسهاي قشنگي گرفتيد بخصوص فيگورهاي هستي جون
parisa
پاسخ
ای جونم . مرسی عزیزم
ارلا خانوم
21 تیر 93 11:35
به به خوشکل خانوم
parisa
پاسخ
مامان مهنوش
21 تیر 93 21:26
parisa
پاسخ
negar
21 تیر 93 23:20
kheili khoooooosh gozasht eshqaaaaaaaaaam ali boooooooood doooosetooon daram booooos
parisa
پاسخ
آره عزیـــــــــــــــززززم خیلی فدای توووووووووووو بووووووووس
مامان دانیال-ویانا
22 تیر 93 17:44
به به چه عکسایی ایشالا همیشه شاد باشین الهی من فدات بشم هستی جونم قربون اون لب و لوچه چرب و چیلیت بشم من وااااااااااای چقدر خندیدم با اون ژستای بامزت آخه پات اون بالا چیکار میکنهقربون این 2تا خواهر خوشگل هزار ماشالا
parisa
پاسخ
مرسی فدات شم. واااااای آره به اون ژستاش مام کلی خندیدیمخدا نکنه عزیزم بوووووووووووووووس
مـ ـریـ ـم
23 تیر 93 12:12
قربون شکلش برم من . شیطون پاهاشووووو
parisa
پاسخ
مهدا
26 تیر 93 18:03
به به چه عکسهایی زیبایی انشالله که همیشه همینطوری شاد وخنده روی لباتوم باشه
parisa
پاسخ
مرسی عزیــــــــــــــــزم